Prijava
NASLOVNA
O P.E.N.-u
STATUT
IZJAVA OSNIVAČA
POVELJA
ODBOR ZA SPISATELJICE
ČLANARINA
Publikacije
Novi Izraz
Novi Izraz: Uputstvo autorima za pripremu rukopisa
Novi Izraz: Obrasci
Knjige
Zbornici
Članovi
KONTAKT
P.E.N. Centar u Bosni i Hercegovini | PEN Centre of Bosnia & Herzegovina
Kritika/Esej
Emina Đelilović-Kevrić: Kratki osvrt na romane Pijanistkinja i Ljubavnice nobelovke Elfriede Jelinek:
Emina Đelilović-Kevrić: Iščitavanje naratoloških kodova u romanu “Prstenovi ljubavi” Mehmeda Pargana
PRAZNIK SARAJEVA
Intervju
AIDA CAMOVIĆ: SLIKARSTVO I PJESNIŠTVO
Flogerta Krypi: Ljudi su preuzeli oblik boli, a bol oblik ljudi
Ženska čitaonica [INTERVJU] Mirjana Evtov: Književni prevodioci na ovim prostorima nisu oduvijek nevidljivi
Drama
Književna nagrada Predrag Matvejević 2022.
40. Pozorišne/kazališne igre BiH u Jajcu: Almiru Bašoviću nagrada za najbolji dramski tekst suvremenog autora
Reading Balkans Sarajevo 2021: Filip Grujić
Poezija
GAZA JE CAMERA OBSCURA
PREDAG FINCI: MUKA PO MIŠLJENJU
Proza
ALMIR BAŠOVIĆ: NIJEDNOG MJESECA NIJEDNE GODINE
AMILA KAHROVIĆ POSAVLJAK: ŠKRIPTAJI KOŽE
Pobuna na brodu “Batavija”
Publicistika
OBJAVLJEN ”NOVI IZRAZ” 91-92
„Čaj od cvijeta hibiskusa“: nova zbirka molskih zapisa Admira Džanke
‘TRINIDAD’ / poklon-knjiga Branislava Mikulića
Pisci u gostima
AIDA CAMOVIĆ: SLIKARSTVO I PJESNIŠTVO
Julijana Tešija: ”Na kauču Sigmunda Frojda” i ”Kuća”
Flogerta Krypi: Pjesme
Novi Izraz
NOVI IZRAZ 93-94: POZIV ZA DOSTAVLJANJE RADOVA
OBJAVLJEN “NOVI IZRAZ” 89-90
NOVI IZRAZ 91-92: POZIV ZA DOSTAVLJANJE RADOVA
Ženska čitaonica
ŽENSKA ČITAONICA [KRITIKA] “Ontičke i ontološke haljine ženskosti” Bjanke Alajbegović
Ženska čitaonica [KRITIKA] Višeznačnost vatre i žudnje: o poetskom govoru Selme Asotić
Ženska čitaonica [PODCAST]: Milena Mrazović
Tematski blok o Ukrajini
Capture